sreda, 11. april 2018

Neuporabna svetila so nespameten nakup

Po prenovi hiše smo se odločili, da zamenjamo tudi svetila. Treba je bilo izbrati ustrezna svetila in sama sem se javila za to nalogo. Na spletu sem prebrskala nešteto različnih spletnih trgovin in se odločala, katera bi najbolje ustrezala naši prenovljeni hiši. Razmišljala sem o barvah in oblikah novih luči ter o tem, kam jih namestiti. Naročila sem kar precej svetil, med katerimi je bil tudi led reflektor s senzorjem. Ta se mi je zdel najbolj primeren za osvetlitev vhoda.





Priznam, da sem ga kupila popolnoma impulzivno, a na koncu se je nakazal za najbolj pameten nakup, čeprav sem o drugih svetilih za dom pred izbiro razmišljala veliko dalj časa.

Kako izbrati prava svetila?

Izbira svetil se na prvi pogled zdi lahka in zanimiva naloga. Opremljanje me je vedno veselilo, zato sem se z navdušenjem lotila iskanja primernih luči. A kot rečeno, sem v veliki večini primerov z izbiro popolnoma zgrešila, le led reflektor s senzorjem je bil pameten nakup. Moja glavna napaka je bila, da pri izbiri nisem gledala na uporabnost luči, ampak na njihov videz. Vse tisti lepi barvni odtenki in privlačen dizajn! Ob kombiniranju luči z ostalo opremo, barvo tal, oken, vrat in ostalega, sem pozabila razmišljati o tem, s kakšnim namenom jih kupujem. Nanje sem gledala predvsem kot na modni dodatek oziroma okras prostora.

Seveda je lepa luč lahko tudi čudovit okras prostora, a mora biti v prvi vrsti funkcionalna. Če izbereš napačno svetilo, soba ne bo dobro osvetljena, zaradi česar svetila ne bodo služila svojemu namenu. Slaba osvetlitev je moteča in neprijazna tudi do oči. Pri izbiri je torej v prvi vrsti treba gledati na to, kakšno osvetlitev nudijo izbrana svetila. Razmisliti je treba o moči in barvi svetlobe ter o tem, kako jo usmeriti, da bo prostor kar se da najbolje osvetljen.

Led reflektor s senzorjem je super nakup

Po nakupu cele vrste luči se je izkazalo, da je le led reflektor s senzorjem res uporabno svetilo, vsa ostala pa niso bila primerna za naš dom. Za tem se izbiro prepustila možu, ki se je vsega skupaj lotil iz tehničnega vidika. Dobro je premislil o vrsti svetil in o tem, kaj počnemo v določenem prostoru in kakšno osvetlitev bi potrebovali v ta namen. Malo me je bilo sicer strah, kakšna svetila bo izbral in kako bodo videti, a se po svojem neuspešnem nakupovanju nisem upala preveč vmešavati. Na srečo pa me je tik pred nakupom za mnenje vprašal on in mi za vsak prostor predlagal nekaj različnih možnosti, ki jih je našel na volino.si.



Pa sem spet lahko uživala v izbiri, le da so bila tokrat vsa svetila ustrezna in ne le led reflektor s senzorjem.



Ni komentarjev:

Objavite komentar