torek, 10. december 2013

Izdelava kuhinje po meri

Med najbolj pogosto povpraševanje za pohištvo po meri vsekakor spada izdelava kuhinje po meri. Predvsem to velja za družine, kjer se dobro zavedajo simbolične povezovalne vloge kuhinje za družino, prav tako pa želijo nekoliko prihraniti pri opremljanju.

Za kuhinjo po meri smo se odločili tudi pri nas. Zakaj? Ne toliko zaradi cene – ta je namreč tudi pri pohištvu po meri odvisna predvsem od tega, kaj izbereš. Predvsem sem se odločila, da želim imeti kuhinjo, v kateri bom zares uživala in v kateri bom z veseljem pripravljala obroke za družino in ustvarjala nove jedi. Kuhanje in peka sta namreč moja velika strast, zato v kuhinji nikakor ne morem biti hitro zadovoljna – tudi s pohištvom ne. Dobro vem, kaj hočem, in hočem popolnost.


Od nekdaj sem si želela imeti v kuhinji gospodinjske aparate in kuhinjske pripomočke, ki so videti profesionalno. In da bi se k njim skladala običajna kuhinja, ki jo najdeš v prvi trgovini, seveda ni bilo pričakovati. Torej sem se odpravila do proizvajalca pohištva po meri in se dogovorila za izdelavo. Najprej sem jim morala seveda natančno razložiti svoje želje, saj si človek, ki se s kuhanjem ne ukvarja kaj veliko, težko predstavlja, kako najti srednjo pot med profesionalno gostinsko kuhinjo in domačo kuhinjo. A bila sem vztrajna in vse podrobno opisala, tako sva z mojstrom kmalu našla skupni jezik, pa tudi marsikatero odlično zamisel mi je dal – nenazadnje je šlo za mizarja z dolgoletnimi izkušnjami.

Kako bo kuhinja videti oziroma kako se profesionalni štedilnik, ki ga najdeš v gostilni, vključuje v klasičen pult in podobno, nismo vedeli vse do montaže. Odveč je seveda govoriti, kako sem bila živčna. Celo spraševala sem se, ali ni sem pretiravala, in bi bilo bolje, če bi kupila čisto navadno kuhinjo, tako kot večina drugih ljudi. A vendar: ko je bila kuhinja zmontirana, vključno z vsemi aparati, sem bila hitro pomirjena. In predvsem zelo vesela, da sem se odločila prav.
Moja kuhinja je vsekakor nekaj posebnega. Je topla in prijetna kot so kuhinje doma, hkrati pa je nekaj več, saj omogoča tako rekoč profesionalno kuhanje. In v njej ne uživam zgolj jaz, temveč tudi moji trije otroci – tudi oni namreč radi packajo in ustvarjajo zanimive nove jedi, in kot kuharski podmladek se odlično odrežejo.
Oglejte si še kako se opremljajo mladinske sobe in kako se pravilno izbira oprema stanovanja!

Ni komentarjev:

Objavite komentar